Obrazki drewniane

00:23

Obrazki drewniane, prostokątne, z ramką w stylu retro. Długo szukałam odpowiednich motywów do takich obrazków, motyw serwetkowy odpadał ze względu na rozmiar. Tylko papier do decoupage lub transfer najbardziej pasuje do obrazka. Motywy znalazłam jakiś czas temu chyba TU . Mam je w swoich zasobach już kilka miesięcy ale nigdy wcześniej nie miałam okazji ich wykorzystać. Aż do tej pory ...






Obrazki na początku zabejcowałam a następnie pomalowałam białą farbą akrylową. Motywy wydrukowałam na drukarce laserowej na bardzo cienkim papierze - śniadaniowym. Praca z takim papierem nie należy do łatwych, bardzo szybko ulega zniszczeniu dlatego należy całą operacje przyklejenia motywu zrobić bardzo szybko ale ostrożnie. Można również go wydrukować na standardowym papierze i zrobić transfer... najlepiej na klej introligatorski. Wówczas pamiętajcie aby motyw wydrukować w lustrzanym odbiciu :)

Pozdrawiam Was serdecznie
Miłej niedzieli :)

You Might Also Like

7 comments

Dziękuję za poświęcony czas i kilka słów od Ciebie.