Prezent dla mamy

14:32

Prezent dla  mamy, w postaci nawet drobiazgu w tym wyjątkowym dniu to wyraz naszej wdzięczności za wszelkie trudy, wyrzeczenia i troski z jakimi zmaga się codziennie każda mama.
Każdy z nas ma swoje patenty na świetny prezent bo każda mama jest inna ale cieszę, się że wielu z Was postanowiło skorzystać z mojej oferty drobnych upominków w postaci bransoletki z dedykacją  lub bransoletki z imieniem dziecka i wręczyć w tym dniu coś od serca.
















Do każdej bransoletki lub breloka można dołączyć zawieszkę ze zdjęciem lub grafiką  czy napisem. Bransoletkę można również stworzyć na życzenie, w sklepie nie ma dużego wyboru więc większość bransoletek tworzę we współpracy z klientkami :) W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu.


You Might Also Like

8 comments

  1. Świetne bransoletki :)) Idealne na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, naprawdę super pomysł na prezent. Ja, nigdy w robieniu prezentów nie byłam dobra, dlatego gdy mam coś komuś podarować, zazwyczaj zamawiam to w tym miejscu: https://prezent.pakamera.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tak samo, co roku zastanawiam się co kupić by się spodobało. W tym roku postawię na coś praktycznego i chcę stąd https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-mamy zamówić piękny komplet sztućców :) Mam nadzieję, że jej przypadnie prezent do gustu

    OdpowiedzUsuń
  4. Własnoręcznie prezenty to oczywiście dobrze...Ale na przykład jak moja mama potrzebuje jakiejś finansowej pomocy ( bo jest na emeryturze i brakuje jej kasy a pomocy nie chcę przyjmować), to zawsze wolę w prezent dla niej kupować takie karty podarunkowe z giftmall.pl do kauflandu, ona mieszka naprzeciwko tego sklepu i potem z tą kartą chodzi po zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest to na pewno jedna z ważniejszych kwestii i moim zdaniem jak najbardziej same prezenty są miłym akcentem. Polecam również przeczytanie wpisu https://zamowprezent.pl/pomysly-na-prezent-dla-zony gdyż wybór prezentu dla żony czasami nie jest taki łatwy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie bardzo ciekawie napisane. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i kilka słów od Ciebie.