Pojemniki drewniane z lawendą

18:56

Lawenda to jeden z moich ulubionych motywów. Uwielbiam jej zapach, podobają mi się jej kwiaty. Jest piękna. Kojarzy mi się z ciepłem, słońcem, latem. 
Wiem, że ma wiele fanek dlatego od dawna umieszczam ten motyw na kilku swoich produktach i dzięki lawendzie cieszą się ogromną popularnością :)
Ostatnio miałam przyjemność realizacji zamówienia indywidualnego z lawendą właśnie w roli głównej. Napisała do mnie p. Ania z prośbą o wykonanie pojemników drewnianych z motywem lawendy w stylu prowansalskim. Pojemniki wykonałam w 3 wymiarach, postarzane z bukietem lawendy oraz napisem w stylu Provence.





Pojemniki w całości powstały w pracowni, od projektu aż po realizację. Napis stworzyłam specjalnie dla p. Ani aby wszystko było tak jak sobie wymarzyła. 


Dodatkowo wykonałam również tacę drewnianą z tekstem, który wybrała p. Ania.

Tace drewniane szare są dostępne w sklepie, można wybrać wzór ze sklepu lub stworzyć swój własny tekst.


Wszystkie prezentowane produkty są dostępne w moim sklepie internetowym Joanna Design.
Jeżeli coś wpadło Ci w oko to serdecznie zapraszam:)

You Might Also Like

2 comments

Dziękuję za poświęcony czas i kilka słów od Ciebie.