Mała dawka kobiecości - bransoletki

12:25

Kiedyś uwielbiałam obszerne, sznurkowo - rzemienne bransoletki, im grubsze tym lepsze. Jednak z biegiem czasu moje upodobanie zaczęło się zmieniać i powstawały bransoletki z coraz to mniejszą ilością i grubością sznurków. 
Teraz stawiam na subtelność i minimalizm. Zamiast jednej grubej bransoletki lubię założyć dwie delikatniejsze, ze sznurków i drugą z drobnych koralików.

Jeżeli chodzi o kolorystykę to ta chyba przez te lata nie uległa zmianie :) nadal podobają mi się szarości, brązy, dodatki złotego, turkusy i mięta. W tych odcieniach głównie powstają ale nie brakuje również kolorów klasycznych :) 

Coraz częściej sięgam po materiały ze stali szlachetnej ponieważ chciałabym aby moje bransoletki cieszyły swoje właścicielki przez bardzo długi czas :)



Bransoletka Someone Special dostępna jest sklepie 














Bardzo lubię tworzyć bransoletki, to moja odskocznia od farb, lakierów, szlifowania i brudzenia rąk co też uwielbiam ale małe urozmaicenia w pracy bardzo są potrzebne :)

Jeżeli chciałabyś zamówić bransoletkę a Twojego wymarzonego zestawu nie ma w sklepie to zapraszam do KONTAKTU razem możemy coś stworzyć :)


You Might Also Like

2 comments

Dziękuję za poświęcony czas i kilka słów od Ciebie.