Monstera

09:00

Bardzo podobają mi się dekoracje z naturalnego drewna a ostatnio również ze sklejki brzozowej. Sklejka podobnie jak  drewno ma swój oryginalny charakter i wygląd. Jest też bardzo trwała i pięknie wygląda w wersji naturalnej.

Dla swoich klientów na zamówienie wykonałam podkładki  pod kubki w kształcie liścia monstery w wersji naturalnej właśnie. Bardzo mi się spodobały, postanowiłam, że trafią do sklepu :) klik




Bardzo je lubię, dla siebie również zostawiłam 2 sztuki :) Jeżeli taka podkładka wpadła Wam w oko to można ją zamówić, ilość sztuk dowolna :) wymiary również według uznania :) Moje mają ok 12 cm. Myślę, że taki wymiar jest w sam raz pod kubek.


You Might Also Like

2 comments

  1. Fajne podstawki:) Też lubię drewno:)
    A dwa dni temu zostałam szczęśliwą posiadaczką prawdziwej monstery:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają swój urok, zazdroszczę :)u mnie długo by nie wytrwała, mam tendencję do zapominania o podlewaniu :)

      Usuń

Dziękuję za poświęcony czas i kilka słów od Ciebie.