Makrama nowe zauroczenie

17:23

Makrama to moje nowe zauroczenie. Dawno już szukałam nowych wyzwań, zaczęło się od szydełka, potem były druty a teraz przyszedł czas na makramy. Mają to coś w sobie, pięknie się prezentują i dodają wnętrzu uroku. Na rynku jest duży wybór materiałów, można przebierać w kolorach,  jednak ja zdecydowałam się na kolory neutralne :)

Moja pierwsza makrama powstawała przez kilka dni :) nie mogłam się zdecydować co do wzoru i wielkości stąd tak długi proces. Przy kolejnych było już nieco łatwiej i szybciej :)

Jasny beż, ten kolor jako pierwszy wpadł mi w oko :)

makrama
Makrama jasny beż

Ten wzór skradł kilka serce i w nie długim czasie moje makramy zaczęły gościć w nowych domach :)

wersja w bieli, wykonana na zamówienie prezentuje się równie dobrze :)

 
Makrama biała

Chciałam coś jeszcze dodać od siebie to projektów makram i wymyśliłam sobie, że fajnie będą prezentować się na oryginalnych zawieszkach z napisem. Długo myślałam o tym jaki napis umieścić i pomyślałam, że napis Good vibes only będzie odpowiedni.

Tak powstały dwie kolejne :) Makrama w szarości z zawieszką w kolorze dębu oraz makrama w kolorze piasku z zawieszką w odcieniach szarości.



Mam nadzieję, że to początek mojej małej przygody z makramą. Pomysłów mam mnóstwo gorzej z czasem na ich realizację :(

Czy Wy również lubicie pracę nad nowymi projektami?




You Might Also Like

2 comments

  1. Piękne;) Też mnie korci żeby spróbować;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Polecam, fajny sposób na relaks :) u mnie zazwyczaj wieczorny relaks :)

      Usuń

Dziękuję za poświęcony czas i kilka słów od Ciebie.