Komplet pudełek z serduszkiem

22:31

Lubię postarzane przedmioty i widać to w moich pracach, zazwyczaj są poprzecierane, nakrapiane i czasami nieco przyciemnione patyną. Dlatego i tym razem komplet pudełek również w stylu shabby chic, z różanym serduszkiem. Komplet zrobiłam jakiś czas temu, kto zagląda na FB ten już widział :) Zawsze obiecuję sobie, że będę na bieżąco pokazywać Wam moje prace i prawie zawsze nie udaje mi się zrealizować swojej obietnicy... no ale sami wiecie, czas tak szybko leci, że nie sposób zrobić wszystkiego.
Kilka słów technicznych... 
Pudełka malowałam moją ulubioną farbą kokosową firmy Liberon.... jest świetna. Dobrze kryje i pięknie pachnie. Matowa, idealna do shabby chic. Wystarczy jedna, maksymalnie dwie warstwy i gotowe :) Uwaga.... uzależnia :) Jak raz spróbujesz to już żadna inna farba nie będzie wystarczająco dobra :)










Ostatnio chodzą za mną farby kredowe :) Chciałabym na próbę kupić kilka sztuk ale sama nie wiem, które będą odpowiednie. Lubię eksperymentować a farby kredowe ostatnimi czasy stały się bardzo popularne. Podoba mi się matowe wykończenie i coś mi się wydaje, że mogą być równie dobre co moja ulubienica Bloom :)

Macie jakieś doświadczenia z farbami kredowymi... jakieś swoje typy?

Pozdrawiam

You Might Also Like

0 comments

Dziękuję za poświęcony czas i kilka słów od Ciebie.