Bransoletki

12:57

 Moja przygoda z rękodziełem zaczęła się od kursu tworzenia biżuterii, na który udałam się 10 lat temu. Od razu zaiskrzyło :) potem skusiłam się na kurs decoupage i wpadłam po uszy :)

Tworzę bransoletki od ponad 8 lat, przez te lata wiele się nauczyłam, zużyłam kilometry sznurków, kilogramy kryształków i nadal niezmiennie lubię je tworzyć. Mam nadzieję, że to będzie never ending story :)


Na początku większość bransoletek zamiast tradycyjnych zawieszek, np w kształcie serduszka, miała zawieszki ze zdjęciem. Najczęściej bransoletki były zamawiane jako prezenty dla mam lub babć. Później do zdjęć dołączałam zawieszki dodatkowe. Powstawały bransoletki raz oplatające nadgarstek, dwa razy oplatające lub klasyczne, z koralików. Wszystko zależało od upodobań moich klientek.

Teraz tworzę zarówno ze sznurków jak i z koralików, z zawieszkami ze zdjęciem, z imieniem lub krótką dedykacją. 


Elementy metalowe wykonane ze stali szlachetnych, zazwyczaj jest to stal nierdzewna lub metali nieszlachetnych w kolorze srebrnym lub antyczny brąz.


Jakiś czas temu zaczęłam również tworzyć bransoletki delikatniejsze, z jednego sznureczka, z kilkoma koralikami i literkami. Zmienił się nieco mój gust i pierwszą zrobiłam dla siebie, testowo czy będzie trwała, następnie kolejne ruszyły w świat :)








Większość prezentowanych bransoletek lub innych moich tworów można kupic w serwisie Allegro i serdecznie zapraszam do odwiedzania mojego sklepiku.

Pozdrawiam

Miłego weekendu :)
Joanna


You Might Also Like

0 comments

Dziękuję za poświęcony czas i kilka słów od Ciebie.