Z nutką turkusu

11:05

Turkus,  ostatnio przyciąga mnie jak magnez, wszystko co turkusowe lub w kolorach morza zwraca moją uwagę :) Nawet lakier do paznokci mam turkusowy :) Dlatego coraz częściej sięgam po taki kolor farby i  serwetki. Lubię połączenie turkusu z białym, kremowym lub miętowym. Świetnie też prezentuje się z odcieniami niebieskiego. Moje zauroczenie turkusem od jakiegoś czasu również w przypadku biżuterii  ma to swoje odzwierciedlenie :) ale o tym później :)
Najpierw chciałabym Wam pokazać  mini komódkę z dwoma szufladkami, chustecznik i dla przypomnienia pudełko z ważką.







W planach mam kilka kolejnych turkusowych pomysłów, gorzej z realizacją :) Grafik zamówień mam napięty i na nowe pomysły nie starcza mi już czasu. To nic, na pewno wkrótce uda mi się te plany zrealizować, muszę się po prostu lepiej zorganizować :)

Na koniec kilka bransoletek z turkusem w roli głównej :) Skoro już jesteśmy w tym temacie to myślę, że małe przypomnienie nie zaszkodzi :)








i moja wizytówka :)


Pozdrawiam Was serdecznie :)
Niebawem kolejne posty, kolejne nadrabianie zaległości :) Kto spotyka się ze mną na instagramie czy FB ten wiem, że trochę się ich nazbierało :)

Miłego dnia :)

You Might Also Like

2 comments

  1. Joasiu, ale cudeńka!!! I ten Twój kolorek paznokci mnie zachwycił:)
    I te bransoletki... ach cudnie!!
    wakacyjnie cię ściskam kochana

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i kilka słów od Ciebie.