Naszyjnik

22:57

Od czasu kiedy rozpoczęłam remont i wyposażanie pracowni, moja córka co chwila po każdej dostawie półproduktów składa u mnie przeróżne zamówienia. Oczywiście chciałaby mieć wszystko :) Bardzo mi pomaga i bacznie obserwuje :) Dlatego pomyślałam, że zrobię dla niej małą niespodziankę :)




 Udało się :) Dziecko zadowolone ... na chwilę... bo już pyta o kolejne swoje zamówionka :)
Kolejne to tabliczka na drzwi do pokoju.... ale to innym razem Wam pokażę ... robi się :)
Córka podsunęła mi również myśl aby naszyjnik był w mojej ofercie .... i miała rację... cieszy się powodzeniem :)

W między czasie powstało również trochę innych produktów :






Wszystkich nie udało mi się jeszcze sfotografować i zaprezentuję innym razem.

Wszystkie produkty dostępne tutaj

Pozdrawiam

You Might Also Like

3 comments

  1. jak zwykle cuda wychodzą spod Twoich rąk, masz śliczną modeleczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naszyjnik fajny i córka zadowolona - to najważniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łańcuszek sliczny, ale modelka również!!! A napis EKSTRA!!!
    miłego dnia Joasiu:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i kilka słów od Ciebie.