Herbaciarki

09:47

Lubię tworzyć coś pożytecznego i praktycznego. Herbaciarki właśnie takie są, mogą stanowić prezent sam w sobie albo dodatek do prezentu. Herbaciarki mogą mieć 4 przegrody, 6, 9 a nawet 12 więc wybór jest wystarczający. Moje pudełka na herbaty mają 4 przegrody, już kilka takich zrobiłam w czasie swojej 3 letniej przygody z rękodziełem i muszę przyznać, że lubię je ozdabiać.  






Ostatnią herbaciarkę zrobiłam tydzień temu, z przeznaczeniem na konkurs, który zostanie ogłoszony jutro na FB z okazji moich małych rocznic czyli pierwszej rocznicy prowadzenia strony na FB oraz 3 lat moich przyjemnych zmagach z rękodziełem. 


Pozdrawiam

Życzę miłej i słonecznej niedzieli:)

Dziękuję za Wasze komentarze:)

Joanna



You Might Also Like

9 comments

  1. wow ,
    wszystkie przepiękne :)
    pozdrawiam ...
    dołączyłam się do listy obserwatórów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też bardzo lubię ozdabiać herbaciarki. Lubię też nimi obdarowywać ludzi, bo można je wykorzystać nie tylko na herbatkę, ale również świetnie się nadają na biżuterię lub inne skarby, a poza tym są świetną ozdobą. Pięknie ozdobiłaś wszystkie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) Jedna z herbaciarek właśnie zrobiona została z myślą na prezent dla siostry:) Już zdobi jej kuchnię:)

      Usuń
  3. No to Joasiu powiem tak bez ogródek ja szykuję kasę a ty 2 herbaciarki - niekoniecznie muszą być przed świętami jedna dla mojego syna na herbatki bo on fioła na punkcie haerbat stanowczo za dużo ich pija a ja potrzebuję na bobinki to jak dogadamy się ? może być po nowym roku - to się nie pali a ogólnie co ja będę chwalić każdą z osobna wszystkie są tak urocze że mi zabrakło słów buziaczki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że Ci się spodobały:) Nie ma sprawy, dogadamy się:) Jeżeli masz na myśli jakieś konkretne motywy to daj znać:) Myślę, że termin po świętach będzie ok. Mam akurat całą przerwę świąteczną wolną więc będę mogła działać:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne rzeczy tworzysz:) Rozgoszczę się tu i zapraszam do mnie na dłużej;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam w gronie moich gości:) Na pewno będę do Ciebie często zaglądać:)

      Usuń
  6. przeeeepiękne - ja korzystając z okazji zapraszam do siebie (www.tworzonezdusza.blogspot.com) będzie mi miło, serdecznie pozdrawiam zdolną koleżankę (decoupage robisz wyborny!) :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i kilka słów od Ciebie.