Pudełko Love

10:27

Pewnie nie będę oryginalna jak napiszę, że lubię połączenie błękitu z różem i białym. Lubie i to bardzo, dlatego postanowiłam, że takie właśnie będzie to pudełko. Bardzo chciałam wykorzystać serwetki z kolekcji Cath Kidston, wahałam się tylko czy użyć błękitnej czy białej. W rezultacie wybrałam z białym tłem. Pudełko najpierw miejscowo pomazałam brązową farbą a następnie wymieszałam  białą farbę, turkusową i niebieską aby uzyskać pożądany kolor i pomalowałam całość. 
Pudełko prezentuje się następująco:):


Niebawem do pudełka dołączy również komódka w podobnym stylu:) Niestety zabrakło mi białej farby i póki co, nie mogę się za nią zabrać:( 
Chciałam Wam również pokazać bransoletki, które wykonałam wczoraj ale niestety dzisiaj u mnie jest strasznie pochmurno i nie udało mi się zrobić fajnych zdjęć. Bransoletki pokaże więc następnym razem.

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę słonecznej soboty.

Joanna
 


You Might Also Like

3 comments

  1. Podoba mi się to połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja osobiście również uwielbiam takie połączenia ale tobie to bardzo pieknie wyszło ten napis w kwiatuszki - śliczne - muszę poczytać o Cath - czekam cierpliwie na komódkę - Joasiu sory że ci coś powiem ale masz coś w ustawieniach blogera nie tak bo ja dzisiaj nowy post mam napisany a u ciebie się wyświetla mój wpis z przed kilku dni - sprawdź bo chyba inne również tak masz i nie jest na bieżąco - jeszcze raz przepraszam że zwróciłąm na to uwagę buziaki ślę i słonecznego weekendu ci życze bo u mnie na pada dzisiaj Marii

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i kilka słów od Ciebie.