Bransoletki z Waszymi wpomnieniami

10:52

Bransoletki ze zdjęciem to świetny prezent dla każdej kochającej kobiety.... kochającej swojego męża, dziecko czy nawet swojego domowego pupilka. Bransoletki z grafiką to świetny sposób na wyrażenie siebie, w małym szkiełku zamykamy nie tylko wspomnienie chwili ale również nasze motto życiowe, dedykację czy pojedyncze słowa, które mają dla nas ogromne znaczenie. 
Ostatnio bransoletki ze zdjęciem czy grafiką stały się bardzo popularne, każda z Was ma na nie swój pomysł, co bardzo mnie cieszy... ja wykonuję to co podpowiada Wam wyobraźnia :)











Miłej niedzieli :)

You Might Also Like

4 comments

  1. Joasiu, tworzysz najpiekniejszą biżuterię hand-made jaką widziałam...
    ściskam Cię

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne, ciągle je przeglądam i jestem oniemiała!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudowne. Jestem szczerze zauroczona pomysłem, kompozycją kolorów i wykonaniem. Pozdrawiam MJ

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozglądam się właśnie za prezentem dla bliskiej mi osoby. Już część prezentu zakupiłem w tym miejscu: https://prezent.pakamera.pl// - myślę jednak, że z takiej bransoletki naprawdę ucieszyłaby się.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i kilka słów od Ciebie.