Herbaciarki

00:41

Kiedyś pudełka na herbatę wydawały mi się bezużyteczne. Okazuje się jednak, że mają swoje zastosowanie w kuchni i są coraz popularniejsze. Wcześniej wszelkie pudełka z przegródkami, które ozdobiłam i tak kończyły jako pudełka na biżuterię :) Nieważne jakie będzie ich zastosowanie ale ważne, że się przydają :) 
Ostatnio udało mi się zakończyć prace na dwoma pudełkami, z 3 i 4 przegrodami. Rozpoczęłam również pracę na kolejną, z 6 przegródkami ale zmieniła mi się koncepcja więc jeszcze trochę poczeka na dokończenie :) 
 Dzisiaj prezentuję Wam zatem pudełko z lawendą, połączenie bieli z szarością oraz motylkiem, utrzymane w beżach oraz  kremowych odcieniach.




oraz przy okazji kilka ostatnich realizacji... bransoletki ze zdjęciem :)







Miłego weekendu :)

You Might Also Like

5 comments

  1. Świetne bransoletki! Pudełeczka też fajne, bardzo mi się podoba to w krateczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne herbarciarki - zwłaszcza ta pierwsza - cudeńko!!
    Bransoletki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I herbaciarki i bransoletki są świetne;) Ja właśnie w takich herbaciarkach trzymam biżuterię;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię Twój styl. Śliczne prace, i decu i biżuteryjne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne sa kochana:) Ja lubie takie herbaciarki, bo wtedy mam wszystko ładnie poukładane:)
    Bransoletki są śliczne:)
    Pogodnego weekendu Asieńko:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i kilka słów od Ciebie.