Pudełko na drobiazgi

16:14

Uwielbiam swoją pracę, cieszę się, że już ponad rok prowadzę pracownię. Czasami mam jednak wrażenie, że w temacie decoupage się nie rozwijam i nie robię nic nowego. Stworzyłam swoją ofertę w sklepie i teraz moja praca sprowadza się do wielokrotnego powielania swoich prac. Na zrobienie czegoś nowego nie starcza mi już czasu. 
Zdecydowanie lepiej i łatwiej jest z tworzeniem bransoletek, cieszy mnie fakt, że kolejne sztuki trafiają do swoich właścicielek i nawet na brak weny w ich tworzeniu nie narzekam. 
Postanowiłam, że w weekend zrobię sobie wolne od prac wszelakich....nie udało mi się :) Wczoraj chwyciłam za bejcę, wosk i pastę strukturalną :) Powstało pudełko na drobiazgi :)




 Pudełko jest idealne do przechowywania biżuterii, spokojnie pomieści pokaźną kolekcję bransoletek :) Jeżeli jesteśmy przy tym temacie, to oto kilka, które ostatnio pojawiły się w sklepie :)




Miłego tygodnia :)


You Might Also Like

4 comments

  1. Ale jest śliczne. Przyda się każdemu do swoich drobiazgów. A biżuteria zachwycająca!!!
    ściskam Joasiu cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne pudełko!!!!
    I bransoletki świetne!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełko w fajnym klimacie, a bransoletki jak zawsze urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te Twoje bransoletki oglądam i oglądam i naoglądać się nie mogę :) A pudełko też fajne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i kilka słów od Ciebie.