Chlebak z lawendą

09:25

Lawenda, jeden z najbardziej popularnych i lubianych motywów. Najbardziej kojarzy mi się z kuchnią dlatego postanowiłam, że wykorzystam go na drewnianym chlebaku. Pojemnik jest sporych rozmiarów i same lawendy okazały się niewystarczające, dodałam więc nieco elementów dekoracyjnych w kolorze szarym. Dodatkowo chlebak nieco poprzecierałam aby uzyskać efekt postarzenia. 



  Na zdjęciu tego nie widać ale chlebak jest naprawdę duży i ciężki. wykonany jest z drewna bukowego,  solidna konstrukcja :)

 Na koniec kadry mojej lawendy w ogrodzie :) 


 oraz powojnik, który już przekwitł.


Pozdrawiam Was serdecznie :)
Miłego dnia :)

You Might Also Like

7 comments

  1. Świetny chlebak. Lubię motyw lawendy w decoupage. Podoba mi się również sam pokrój rośliny. Nie przepadam jednak za zapachem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to Aniu jesteś jedyną znaną mi osobą, która nie lubi zapachu lawendy :) Ja lubię jej zapach ale najbardziej przepadam za zapachem macierzanki, jest piękny.

      Usuń
  2. Witam bardzo piękny blog i piękne prace. Jeżeli mogę się dołączyć do rozmów o lawendzie to należę do tych co ją uwielbiają zarówno jak kwitnie w ogrodzie a i później kiedy ją zasuszę przypomina mi o lecie. Lubię także wszelkie motywy z nią związane. Razem z córką założyłyśmy blog mamy dopiero pierwsze wpisy. Jesteśmy pełne pomysłów i pasji i byłybyśmy wdzięczne za wszystkie rady www.lifebymd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Chlebak bardzo mi się podoba jest delikatny, nieprzeładowany

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uważam, że takie motywy świetnie pasują do takich dodatków jak chlebak. Nie dawno kupiłam na https://duka.com/pl/akcesoria-kuchenne-i-barowe/przechowywanie-zywnosci/chlebaki nowy drewniany chlebak z pokrywką - harmonijką i zamierzam teraz dodać do niego nieco stylu :). Najbardziej przemawiają do mnie dekoracje kwiatowe.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i kilka słów od Ciebie.