Chlebak z lawendą

09:25

Lawenda, jeden z najbardziej popularnych i lubianych motywów. Najbardziej kojarzy mi się z kuchnią dlatego postanowiłam, że wykorzystam go na drewnianym chlebaku. Pojemnik jest sporych rozmiarów i same lawendy okazały się niewystarczające, dodałam więc nieco elementów dekoracyjnych w kolorze szarym. Dodatkowo chlebak nieco poprzecierałam aby uzyskać efekt postarzenia. 



  Na zdjęciu tego nie widać ale chlebak jest naprawdę duży i ciężki. wykonany jest z drewna bukowego,  solidna konstrukcja :)

 Na koniec kadry mojej lawendy w ogrodzie :) 


 oraz powojnik, który już przekwitł.


Pozdrawiam Was serdecznie :)
Miłego dnia :)

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Świetny chlebak. Lubię motyw lawendy w decoupage. Podoba mi się również sam pokrój rośliny. Nie przepadam jednak za zapachem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to Aniu jesteś jedyną znaną mi osobą, która nie lubi zapachu lawendy :) Ja lubię jej zapach ale najbardziej przepadam za zapachem macierzanki, jest piękny.

      Usuń
  2. Witam bardzo piękny blog i piękne prace. Jeżeli mogę się dołączyć do rozmów o lawendzie to należę do tych co ją uwielbiają zarówno jak kwitnie w ogrodzie a i później kiedy ją zasuszę przypomina mi o lecie. Lubię także wszelkie motywy z nią związane. Razem z córką założyłyśmy blog mamy dopiero pierwsze wpisy. Jesteśmy pełne pomysłów i pasji i byłybyśmy wdzięczne za wszystkie rady www.lifebymd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Chlebak bardzo mi się podoba jest delikatny, nieprzeładowany

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i kilka słów od Ciebie.