Komplet pudełek

13:01

Pomysł na pudełka pojawił się od razu. Chciałam wykorzystać inny sposób postarzania, użyć kilku kolorów i trochę poeksperymentować :) Bardzo podoba mi się połączenie brązu z szarościami i odrobiną bieli. Aby uzyskać fajny efekt potrzebną są pudełka wykonane z drewna sosnowego, na sklejce nie da rady uzyskać ciekawego postarzenia.

Aby wszystko wyglądało spójnie i  miało swój oryginalny charakter, wykorzystałam również transfer. Grafiki do transferów znajdziecie u dziewczyn: tutaj oraz tutaj. Jestem bardzo zadowolona z efektu końcowego, całość bardzo mi się podoba, zwłaszcza, że już sam kształt pudełek jest ciekawy.

A oto one :) 







 A Wy jakie połączenie kolorów lubicie?
 Pozdrawiam :)

 




You Might Also Like

2 comments

Dziękuję za poświęcony czas i kilka słów od Ciebie.