Bransoletki w stylu marynarskim

14:40

Mamy w końcu piękne lato, jest więc okazja to celebrować i cieszyć się pogodą. Jakiś czas temu, kiedy pogoda bywała humorzasta, z tęsknoty za słońcem, plażą i dźwiękiem szumiących fal postanowiłam, że nadszedł czas na bransoletki w stylu marynarskim. Uwielbiam takie podwójnie oplatające nadgarstek, podoba mi się połączenie sznurków woskowanych z rzemieniami skórzanymi. Oczywiście towarzystwo zawieszek i kryształków zawsze jest mile widziane :) I takie właśnie one są, takie jak lubię i mam nadzieję, że polubią je również nowe właścicielki :) Jedna z nich już znalazła swój nowy dom:)




Dla siebie również jedną wykonałam i w weekend będę sobie spacerować wzdłuż plaży i celebrować chwile wytchnienia :) Dzisiaj jeszcze mam kilka zamówień do zrealizowania a jutro... plaża, słońce i miłe leniuchowanie :)

Miłego weekendu :)

You Might Also Like

4 comments

Dziękuję za poświęcony czas i kilka słów od Ciebie.