Pudełko na Chrzest

21:22

Ostatnio w pracowni sporo się tworzy, dużo się dzieje. Realizuję nowe projekty, powielam starsze, a w głowie pomysłów na następne prace mnóstwo. Nie ze wszystkim jestem na bieżąco ale tak to już jest jak się prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą :) Zaległości mam co nie miara, a w szczególności zaniedbałam odwiedziny na Waszych blogach. Nie wyrabiam się, doba jest za krótka:(  No ale z tym nic nie zrobimy, prawda? W takim razie do rzeczy... jakiś czas temu napisała do mnie p Ania z prośbą o wykonanie pudełka na chrzest. Kolorystyka miała być stonowana, biel i szarości, małe przecierki oraz koniecznie stópki dziecka. Po wymianie kilku wiadomości i ustaleniu wszelkich szczegółów zabrałam się do pracy i powstało to oto pudełko:




Tutaj postawiłam na ręczne malowanie również wszelkich szczegółów:) Napisy i stópki są namalowane w większości przeze mnie. Transfer wykorzystałam tylko do lekkiego odbicia konturów, potem pędzel w dłoń i zaczęła się zabawa :) Mam nadzieję, że p. Ani będzie się podobało  :)

Pozdrawiam serdecznie :)

You Might Also Like

4 comments

Dziękuję za poświęcony czas i kilka słów od Ciebie.