Prezenty

00:36

W maju jest wiele okazji aby kogoś obdarować...chrzciny, komunie, urodziny czy imieniny :)  Dzisiaj chciałabym Wam pokazać dwa prezenty, wykonałam je dla swojej kuzynki. Jeden na urodziny, drugi to dodatek do prezentu na chrzciny.




Motyw na pudełku to zdjęcie, które zrobiłam jakiś czas temu, dodatkowo trochę go pozmieniałam w programie graficznym aby pasowało kolorystycznie do mojej koncepcji :) Pudełko jest postarzone, wnętrze bejcowane na szaro i zabezpieczone woskiem naturalnym. W środku umieściłam życzenia urodzinowe :)
Kolejny prezent to serduszko zawieszka ze zdjęciem maluszka :)


W pracowni prace nad kolejnymi zamówieniami trwają, w międzyczasie powstają również nowe projekty, muszę sobie ponownie założyć notesik, w którym będę zapisywać swoje pomysły. Czasami wydaje mi się, że nie mam weny do pracy. Nic mi nie pasuje, nie mam się czego chwycić pomimo, że mam szuflady po brzegi wypełnione motywami. W takich momentach notes może okazać się niezwykle przydatny :)

Pozdrawiam serdecznie :)
Miłego wtorku :)

You Might Also Like

5 comments

  1. Otrzymać takie prezenty to coś cudownego:)
    Piekne kochana!
    ściskam cię mocno Joasiu

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna pamiątka
    Dziękuję za banerek ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Maj to jeszcze dzień mamy. Na tą okazję trzeba poszukać idealnego prezentu. Jeśli jeszcze nic nie macie to na https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-mamy polecam zajrzeć. Sklep w sieci z bogatą ofertą, dla mamy można wybrać coś do kuchni, sprzęt agd, tekstylia...Mnóstwo tego mają i na każdą kieszeń uda się coś wybrać.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i kilka słów od Ciebie.