Chusteczniki Miś & Motyl

00:07

Od jakiegoś czasu nie mam weny do pisania...w pracowni wiele się dzieje chociaż ostatnio mało jest nowości a moja praca raczej polega na kopiowaniu swoich prac.... tak już maluje trzeci gazetnik i czwartą tacę .. zapominam co ja właściwie chciałam zrobić nowego. 

Nic wymyślnego więc nie zrobiłam :) Ale chusteczniki kilka dnia temu powstały.... dla dziewczynki i dla chłopczyka... do pokoju dziecięcego.









Pudełka są postarzane, poprzecierane. Wykorzystałam swoją ulubioną farbę kokosową firmy Liberon, w kolorze biały welon :) Pudełka dodatkowo zdobione są dekorami z Eco Deco. Prostota to moja myśl przewodnia :)

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę udanego tygodnia :)


You Might Also Like

7 comments

  1. Uwielbiam tą prostotę! Są cudne! Idealne do dziecięcego pokoiku!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się oba:) Pieknie wykonane Joasiu:)
    ściskam cię kochana, miłego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są właśnie takie nie przeładowane i delikatne
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyważone, delikatne i bardzo eleganckie:)
    www.mojasztukoteka.pl (dawniej Sztukoteka)

    OdpowiedzUsuń
  5. ZAPRASZAM!!! na CANDY! :)
    może wygrać coś dla siebie i swojego maluszka :)
    http://handmade-with-love-by-klaudia.blogspot.com/2015/06/candy-power-of-colors-2.html
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Są śliczne, takie proste i delikatne!:)
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. No przepiękne są, ja też bym chciała, żeby takie cuda wychodziły z pod moich rąk a tymczasem nic... Ostatnio zero kreatywności u mnie, głowa bez pomysłów- smutne to niestety.
    A widząc takie prace tylko mogę pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i kilka słów od Ciebie.