Pudełka na biżuterię z transferem

00:25

Jakiś czas temu nie podobały mi się czarne przecierki i dlatego unikałam transferów lekko postarzanych, niedoskonałych. A jeżeli już decydowałam się na niego to zazwyczaj malowałam dany przedmiot tylko na biało. Ale kobieta zmienną jest i zdarza mi się często zmieniać zdanie i koncepcje, kto częściej zagląda na bloga ten pewnie zauważył, że tutaj ponownie zmiany w wyglądzie bloga :) A więc czarne przecierki wróciły do łask i ponownie pojawiają się w moich pracach :) Na początek zrobiłam pudełka na biżuterię. Na zewnątrz poprzecierane, biało - czarne a wewnątrz bejcowane  w kolorze venge.









Ostatecznie na transferach nie poprzestałam, wykorzystałam również szablony i stemple. Chciałam aby pudełka nieco się wyróżniały, tylko na jednym pudełku oszczędziłam czas pracy i pozostawiłam tylko transfer. Jeżeli poszukujecie ciekawej grafiki do swoich prac to zapraszam Was do Izy, która prowadzi blog Deco - szuflada a tam jest ich spora kolekcja, można korzystać do woli.

Pozdrawiam Was serdecznie :)


You Might Also Like

6 comments

  1. Przecierki świetnie komponują się z transferem;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny transfer.. ja je jakoś omijam szerokim łukiem :P
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że z Twoją osobowością niebawem je okiełznasz :) To jest kwestia czasu :)

      Usuń
  3. Joasiu, za każdym razem kiedy pokazujesz coś nowego, jestem pełna podziwu...
    Tworzysz tak piękne, stylowe i dobrze wykonane rzeczy, że kłaniam się nisko!!!!
    wiosenne buziaczki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i kilka słów od Ciebie.