Bransoletki double wrap

19:49

Wczorajszy dzień upłynął mi w towarzystwie rzemieni, sznurków i zawieszek :) Wybierałam,  przebierałam i dobierałam... potem kleiłam i zakładałam kółeczka, zapięcia oraz zawieszki :) Tak oto powstały kolejne bransoletki, które trafiły już na wirtualne półki w sklepie....klik 
Dzisiaj udało mi się je sfotografować, pogoda paskudna więc nie żal mi było poświęcić pół dnia na robienie zdjęć i siedzenie przed komputerem. A tak swoją drogą to nie pamiętam żebym kiedykolwiek w kwietniu chodziła w kurtce zimowej, jest bardzo zimno i wietrznie. Na pozór wydaje się pięknie, przez okno czuć ciepło, słońce grzeje w szyby a gdy tylko człowiek wychodzi z radością na powietrze doznaje szoku....brrr 
Wracając do bransoletek, oczywiście podwójnie oplatające nadgarstek, oczywiście z przekładkami i oczywiście w połączeniu z różnymi rzemieniami i sznurkami. Takie jakie lubię tworzyć najbardziej.










Kolejną partię bransoletek pokaże Wam następnym razem :) Obiecałam córce, że dzisiaj potowarzyszę jej podczas oglądania Shreka i już zaczyna mnie popędzać :) Nie będę Was już zanudzać :) i życzę miłego wieczoru i udanego weekendu :)

Pozdrawiam

You Might Also Like

2 comments

Dziękuję za poświęcony czas i kilka słów od Ciebie.