Black & White

10:58

Koraliki modułowe z cyrkoniami mam od ponad pół roku ale dopiero teraz zauważyłam je w swoich zasobach. Jak to się stało to nie mam pojęcia. Lubię elementy z cyrkoniami ponieważ dodają uroku każdej bransoletce a tym bardziej jeżeli są jednokolorowe. Przykuwają uwagę i sprawiają, że bransoletka zostaje od razu zauważona :) Przynajmniej ja zawsze zwracam uwagę na takie drobiazgi.
Wykonała dwie bransoletki w kontrastowych uniwersalnych kolorach..... białym i czarnym.




Do zrobienia bransoletek użyłam rzemieni skórzanych, sznurków satynowych plecionych, rzemieni skręcanych ze skóry ekologicznej oraz elementów metalowych antyalergicznych w kolorze srebra i oksydowanego srebra.

Pozdrawiam Was serdecznie :)

Słonecznej niedzieli :)


You Might Also Like

7 komentarze

  1. Świetne, bardzo podoba mi się ta w bieli;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne !

    clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Są takie subtelne i piękne:) całuski Joasiu, wspaniałego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  4. mmm.. black & white! :D
    super! te kolory nigdy nie wyjdą z mody! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. HEj Asiu wysłałam do Ciebie wiadomość na meila ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju jakie piękne! Jakie cudeńka tu tworzysz! :D

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i kilka słów od Ciebie.