Pudełko na drobiazgi z dziewczynką

23:42



Dziewczynka już od jakiegoś czasu spoglądała na mnie z zaciekawieniem .. Kiedy moja kolej? :) Motyw bardzo mi się podoba i od dłuższego czasu rozmyślałam jak go wykorzystać.
Bez namysłu chwyciłam za pudełko, ponieważ rozmiar wieczka i serwetki jest taki sam. 
Kolory.... i tutaj długo się wahałam....turkus i szare dodatki a może tylko szary i jakiś ozdobny uchwyt/rączka w kolorze antycznym. Ciężko było się zdecydować. W końcu postawiłam na spontaniczność i nieprzewidywalność:) I oto wyszło pudełeczko z delikatnymi przecierkami, postarzone patyną,  z ornamentami  z każdej strony. Użyłam również stempli i wnętrze ostatecznie zabejcowałam na orzech ciemny.





 Lubię takie klimaty i mam nadzieję, że pudełko znajdzie niedługo nową właścicielkę :)

Pozdrawiam Was serdecznie :)



Follow my blog with Bloglovin

You Might Also Like

3 comments

  1. Joasiu, bardzo lubie twoje prace:) Są zawsze bardzo pięknie i starannie wykonane:)
    Cudne pudełeczko!!!
    cieplutko ściskam

    OdpowiedzUsuń
  2. to jest śliczne:) cudna praca taka klimatyczna:) super

    OdpowiedzUsuń
  3. W tym pudełku podoba mi się dosłownie wszystko. Dodaję blog do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i kilka słów od Ciebie.