Komplet z serduszkiem

10:24


Na myśl o zrobieniu czegoś do pokoju dziecięcego zawsze wychodzą mi pudełka dla dziewczynek:) Podobnie jak z robieniem bransoletek dla Panów:) Pewnie dlatego, że mam córkę a mąż nie znosi bransoletek:)
Tym razem było podobnie... Jedna z kategorii w sklepie ma dotyczyć właśnie pokoiku dziecięcego i wyjdzie na to, że tylko dziewczynki będą zadowolone :) W przeważającej liczbie, propozycje są tylko dla płci pięknej :) Zaledwie jeden komplecik z misiami, o którym pisałam tutaj to propozycja dla chłopców.
No cóż, tak to już bywa :)

W skład kompletu wchodzi pudełeczko o wymiarach 20 x 20 x 13 cm, pudełko na chusteczki, napis Love oraz zawieszki w pastelowych kolorach.







 Komplet znalazł już nową właścicielkę :) I tak oto prezentuje się w jej pokoiku:


Pozdrawiam Was serdecznie :)
Miłej soboty :)

You Might Also Like

4 comments

  1. Śliczny zestaw... uwielbiam pastele!!!!
    Joasiu, cudownego weekendu życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. To pokoik córki mojej klientki :) ale moja córka w swoim pokoju też ma kilka pudełek ode mnie:) i ciągle jej mało:)

      Usuń

Dziękuję za poświęcony czas i kilka słów od Ciebie.