Wieszak dziecięcy i podkładki pod kubek

19:26

Witajcie Moi Kochani
Wreszcie udało m się znaleźć chwilkę i zajrzeć do Was. Miałam pracowity tydzień, udało mi się wyposażyć pracownię, większość zakupionych materiałów już dotarła, kolejne w drodze więc zaczęłam już tworzyć swoją pierwszą poważną ofertę do sklepu. Nadal będę obecna na artillo, mybaze czy na srebrnej agrafce a w listopadzie premiera mojego własnego sklepu internetowego :) 
Ale to za jakiś czas a dzisiaj chciałam Wam pokazać wieszaki dziecięce do pokoiku dziewczynki oraz podkładki pod kubki. Wszystkie przedmioty oczywiście z przecierkami :) Wykorzystałam również nowe stemple i tekturki :) 




oraz podkładki






Miłego weekendu:)
Wracam do pracy.... niebawem kolejne nowości:)

You Might Also Like

4 comments

  1. Świetne prace! Kapitalny kształt podkładek!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prace. Życzę powodzenia ze sklepem. Oby wszystko się jak najlepiej udało:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wzystkie prace piękne nie mniej jednak bardzo mnie urzekły Joasiu wieszaczki sątakie skromne a zarazem cudowne - buziaki ślęmarii

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne wieszaczki... w ogóle wszystko SUPER!!!
    Buziaki Joasiu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i kilka słów od Ciebie.