Pudełko z Kopciuszkiem

19:03

Moi Kochani wygląda na to, że teraz codziennie będę miała przyjemność się z Wami spotykać :) Wcześniej myślałam i pisałam Wam, że sierpień będzie pracowity... pomyliłam się .... druga połowa wrześnią będzie wyzwaniem. Oj będzie się działo, oj będzie:) Ale do rzeczy...
Dzisiaj kolejna nowość... pudełeczko na drobiazgi dla małej fanki Kopciuszka. Pudełeczko w odcieniach niebieskiego, na zewnątrz i w środku. Wymiary: 16x16x7 cm więc bez problemu zmieszczą się spineczki, gumeczki, bransoletki naszym najmniejszych:)
Całość zabezpieczona lakierem akrylowym - satynowym. Dodatkowo ozdobiłam pudełeczko gwiazdkami z tekturki, które również polakierowałam aby przedłużyć ich trwałość.





Pudełeczko jest już dostępne tutaj i mam nadzieje, że wkrótce znajdzie swoją małą właścicielkę.

Miłego wieczoru:)

You Might Also Like

1 comments

Dziękuję za poświęcony czas i kilka słów od Ciebie.