Pudełka, szyld i relax

17:57

Witajcie Kochani

Przez ostatnie dni gnałam przez życie jak huragan, dużo pracy, dużo stresów i innych obowiązków. W pracowni mnóstwo przeróżnych drewienek do ozdobienia, w segregatorach ponad 100 serwetek .... i wszystko chciałoby się wykorzystać, nie wiadomo co wybrać w pierwszej kolejności:)
W głowie mnóstwo pomysłów, w pracowni nieład artystyczny i dopóki nie będzie mebli pewnie tak pozostanie. Mam nadzieję, że w weekend w końcu będę mogła wszystko posegregować, poukładać i pokaże Wam moje nowe królestwo:)
A dzisiaj chciałam Wam pokazać kolejne nowości a mianowicie kolejne pudełko na dziewczęce skarby, szyld do kuchni oraz napis.








 Niebawem napisów będzie więcej, wszystkiego będzie dużo dużo więcej.... zdjęć również :)
Oto mała zapowiedź kolejnych drewnianych napisów: Love, Home, Dream, Inspire, Create

oraz zdjęcie mojego małego pomocnika przy segregowaniu drewienek:)

Wracam do pracy a Wam życzę miłego wieczoru :)
Pozdrawiam

You Might Also Like

2 comments

  1. Piękne pudełeczko... super napisy i zawieszka!
    Ale cię dużo pracy czeka kochana!!!
    BUZIAKI

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj ale dużo drewienek, życzę dużo czasu i fajnych pomysłów:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i kilka słów od Ciebie.