Podkładki pod kubek

18:39

Podkładki brzozowe zrobione na zamówienie dla pewnej pani z Kanady. Spodobały mi się i dla siebie również kilka poczyniłam, ba zrobiłam ich jeszcze więcej i na jakiś czas zagościły w sklepiku.
Podkładki są wyszlifowane i polakierowane.
Średnica ok 8 - 10 cm, mają nieregularne kształty




Zrobiłam również podkładki bukowe, pomalowane na biało, polakierowane. Również ładnie się prezentują. 


 Pokusiłam się również o Merci


Pozdrawiam i dziękuję za Wasze odwiedziny:)
Joanna

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Śliczne są... Wyglądają tak elegancko i naturalnie!
    pozdrawiam Joasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo oryginalny pomysł i super efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne! Chyba na jesień takie sobie zafunduję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i kilka słów od Ciebie.