Wyprzedaż

10:20

Moi Kochani

 Z okazji pięknej pogody i  zbliżających się wakacji postanowiłam obniżyć nieco ceny swoich produktów.  W moim sklepiku na DaWanda znajdziecie kupon rabatowy upoważniający do 15 % zniżki na zakupy, należy wpisać summersale w wyznaczonym miejscu i już.
                   Kupon uaktywnia się w podsumowaniu zakupów, cena wówczas ulega zmianie.
                 Zachęcam Was do skorzystania z promocji, w razie pytań wystarczy napisać do mnie wiadomość na asialesik@gmail.com.

Dodatkowo na moim drugi blogu również znajdziecie moje bransoletki w promocyjnych cenach, ceny są zbliżone do tych na DaWanda. A przynajmniej starałam się aby tak było:) Jeżeli będą się nieco różnić to możecie wybrać najbardziej dla Was okazyjną:)

Na koniec mała zapowiedź tego co niedługo na blogu, nieco poważniejszy projekt,pod hasłem renowacja mebli :)

 Pozdrawiam Was serdecznie i życzę Miłego dnia :)

You Might Also Like

0 comments

Dziękuję za poświęcony czas i kilka słów od Ciebie.