Little Princess na zamówienie

19:10


Chusteczniki na pierwszy rzut oka wydają się takie same ale jak zwrócimy uwagę na szczegóły okazuję się, że jednak nieco różnią się od siebie:) Pudełeczka wykonałam na zamówienie i akurat tak się złożyło, że obie moje klientki wybrały taki sam motyw i napis na pudełeczko, tylko w innych kolorach. 

Pierwszy chustecznik zamieszka niebawem w odremontowanym pokoiku Liwi i z tego co wiem będzie to przepiękny pastelowy pokój małej księżniczki:) 
A pudełeczko prezentuje się następująco:



Kolejne pudełeczko, tak jak wspominałam z takim samym motywem ale Little Princess w kolorze różowym i przecierki brązowe. Pudełeczko miało być sweetaśne:) Mam nadzieję, że takie właśnie okaże się dla nowej właścicielki:)



Lubię jak moje małe dzieła trafiają do nowych domów, lubię też współpracę z klientkami przy wyborze detali, kolorów i innych drobiazgów do moich prac bo dzięki temu nabierają one indywidualnego charakteru i są jedyne w swoim rodzaju.

Pozdrawiam Was serdecznie:)
Miłego wieczoru

You Might Also Like

3 comments

Dziękuję za poświęcony czas i kilka słów od Ciebie.