Pudełko na chusteczki dla chłopca

21:02

Pudełko zrobiłam na pewien konkurs fotograficzny, który odbędzie się w kwietniu u Matki Aparatki. Bardzo lubię zaglądać na Violi i Wam również polecam jej bloga. 
Pudełko pobieliłam, wnętrze pozostawiłam naturalne. Chustecznik nieco postarzony, dodałam również dekor - samochodzik drewniany, który pomalowałam na niebiesko i nieco przetarłam aby pasował do pudełka.
Postawiłam na prostotę bo nie wiem do kogo trafi więc nie chciałam szaleć ze wzorami:) Mam nadzieję, że będzie służył i się spodoba.




Myślałam, że uda mi się również pokazać Wam kolejną pisankę ale jajeczko w fazie lakierowania, przez moja nieuwagę uległo zniszczeniu:( Szkoda, a tak się starałam:) No cóż, mam jeszcze 3 jajeczka więc jakoś przeżyję:)

Pozdrawiam
Życzę miłego weekendu:)
Joanna


You Might Also Like

3 comments

Dziękuję za poświęcony czas i kilka słów od Ciebie.