Live your dream

23:02

Poniedziałek, nowy tydzień...nowe pomysły... Dzisiaj miałam wolny dzień i w całości wykorzystany artystycznie. Wstałam skoro świt, chociaż u mnie to się rzadko zdarza, po śniadanku zawiozłam córkę do przedszkola i całe przedpołudnie miałam do swojej dyspozycji:) Uwielbiam takie chwile:) 
Wzięłam się za małe porządki w pracowni, uporządkowałam sznurki i zawieszki, w między czasie stworzyłam kolejne bransoletki, zrobiłam spis półproduktów do uzupełnienia, zrobiłam zdjęcia bransoletek i na koniec zajrzałam do moich ulubionych sklepów w sieci i zrobiłam małe zakupy:) Jestem bardzo zadowolona bo udało mi się jeszcze kupić wydmuszki z gęsich jaj i znalazłam piękne koraliki modułowe z cyrkoniami w różnych kolorach. Teraz tylko czekam na dostawy i będę mogła niedługo zabrać się do pracy:)
A dzisiaj bransoletki...




Pozdrawiam
Joanna

P.S. W moim sklepiku na Da Wanda część mojej biżuterii została przeceniona na wiosnę, ceny niższe o 15%.
Zapraszam  TUTAJ

You Might Also Like

2 comments

Dziękuję za poświęcony czas i kilka słów od Ciebie.