Porcja biżuterii

20:47

Nie wiem jak wy ale ja strasznie nie mogę się doczekać wiosny. Coraz częściej zaglądam do ogrodu aby znaleźć jakieś znaki, póki co słoneczko i śpiewające ptaki sprawiają, że chętniej wychodzi się z domu. Mam nadzieję, że taka pogoda sprawi, że niebawem z ziemi wyłonią się pierwiosnki i hiacynty oraz tulipany, które posadziłam jesienią. Dopóki w ogrodzie nie ma co robić to popołudniami zasiadam w swojej pracowni i tworzę biżuterię. Dziś właśnie chcę Wam pokazać co udało mi się stworzyć.












Pozdrawiam Was serdecznie

You Might Also Like

8 comments

  1. Ale ci marzy Joasiu wiosna? przed nami podejrzewam paskudna zima się zbliża mój organizm mi dzisiaj już to powiedział a bransolety są wszystkie śliczne aczkolwiek bardziej się kocham w takich bez koralików same z taki chramsami i skórzane buziaki ślę i dziękuję za wiadomość Marii

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje bransoletki urzekają. Te srebrne bardzo przypadły mi do gustu. Ogólnie świetnie je wykonujesz, są takie bardzo trafione w mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne, bardzo podobają mi się kolory jakie użyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Błękitna jest cudowna! Chyba się niedługo zgłoszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna biżuteria :) Bardzo podoba mi się ta zielona bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne bransoletki, wszystkie bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  7. brązowa z początku posta jak najbardziej moje kliamty, bardzo mi się podoba i ta zielona też zwróciła moją uwagę, pozostałe oczywiście tez fajne tylko jakbym miała wybierac dla siebie to tamte dwie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. szarości :)) poza tym równie pięknie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i kilka słów od Ciebie.