Doniczki świąteczne

10:30



W poprzednim poście wspominałam Wam, że cały tydzień jestem w domku z córcią, gdyby nie to, że biedna bo chora, mogłabym śmiało powiedzieć, że cieszę się, iż nie musiałam chodzić do pracy przez cały tydzień. Nadrobiłam trochę zaległościw domu, trochę podziałałam z decoupage i w końcu zrobiłam doniczki świąteczne:)
Właśnie dzisiaj o nich chciałam Wam napisać. Myślę, że to tani i prosty sposób na ozdobę świąteczną. Doniczki kupiłam w markecie budowlanym za 5 zł. Zdrapałam naklejki, które zawsze mnie strasznie denerwują, jakby ktoś nie mógł pomyśleć, że nie powinno sie przyklejać tych paskudnych, ciężko do zdrapania naklejek w miejscach tzw reprezentacyjnych:) Jakby nie można było ich przykleić na dnie doniczki:) Jak już uporałam się z naklejkami przystąpiłam do malowania doniczek na biało. Użyłam do tego gąbeczki i raz przy razie tapetowałam moje doniczki:) Gdy efekt był zadawalający, po wyschnięciu, przygotowałam sobie wzór z serwetki a żeby było łatwiej dobrałam serwetkę z białym tłem i powydzierałam motyw, nawet za bardzo się nie starając. Motyw przykleiłam do doniczki, po wyschnięciu polakierowałam na połysk, porobiłam delikatne kropeczki i koniec. Doniczki gotowe:) Z jedną jeszcze trochę poszalałam i zrobiłam napis:) 

A oto efekt





W między czasie powstała również bransoletka:) Agat spękany:)

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego weekendu:)
Joanna

You Might Also Like

5 comments

  1. Doniczki są świetne. Bardzo podoba mi się wzór serwetki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Serwetkę kupiłam u Ani z sklepu Decoupage garden:)

      Usuń
  2. Fantastyczne doniczusie. Piękny motyw wybrałaś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne doniczki proszę na wiosnę mi przygotować i dziękuję od razu - zapamiętam twe słowa i serducho kochane zostaną w mej pamięci bo one są od dobrej osoby czyli od ciebie dziękuję - buziaki ślę Marii a teraz biegnę do kuchni pilnować pierników dwóch małych ale będą papapap

    OdpowiedzUsuń
  4. Już to mówiłam i znów powiem :) Twoje prace są bardzo dopracowane :D Podziwiam :) Ja muszę sobie poćwiczyć", a będzie okazja, bo koleżanka dała mi przedmiot do ozdobienia (tylko nie powiedziała czego konkretnie oczekuje, tu jest problem :P) ;)

    Pozdrawiam i życzę Wam duuuużooo zdrówka i radości z swojej obecności (kurczę rymuję :O)
    Viola :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i kilka słów od Ciebie.